Cod:  9789737839428
Autor(i): Sultana Craia
Editura:  Meronia
Nr. Pagini:  214
Dimensiuni:  14.5 x 22.5 cm
23,99 Lei 29,40 Lei
Reducere 18%

Disponibilitate:
 În limita stocului disponibil

Cantitate:

Gata cumpărăturile?
 Click aici pt. Coșul de Cumpărături
Mai întâi adăugați produsele dorite în Coș (cu butonul Adaugă în Coș), apoi completați toate informațiile necesare direct în Coșul de Cumpărături, nu este nevoie să faceți cont înainte.
    Distribuie pe Facebook  

Ce inseamnă bumper? Vedem așa ceva zilnic la televizor. Si b-roll vedem. Ce este iletrismul? La ce foloseste o minută? Cine a creat proxemica? Ce conține un dosar de presă? Un logo ce poate fi?

Dicționarul de comunicare mass-media răspunde intrebărilor publicului general, oferind explicații simple pentru aproximativ 1000 de termeni de televiziune, radio, presa scrisă, documentare, informare, comunicare publică, publicitate, comunicare in organizații, comunicare artistică și administrativă. Un asemenea instrument de informare este incă util in special pentru cei care urmăresc una dintre profesiile specifice informarii, printre care se numără și jurnalismul. Nu totul se găsește in Internet.